NationalityI have grown past hate and bitterness
I see the world as one
Yet though I can no longer hate
My son is still my son
All men at God’s round table sit
And all men must be fed
But this loaf in my hand
This loaf is my son’s bread.
Nationality
လူမ်ိဳးI have grown past hate and bitterness
ငါ ဟာ အမုန္းေတြ နာက်ည္းခ်က္ေတြ ကို ေက်ာ္လြန္ ၾကီးၿပင္လာခဲ ့ပါၿပီး
လူမ်ိဳးေရးနဲ ့ပတ္သက္လို ့မုန္းတီးစိတ္ေတြ နာက်ည္းစိတ္ေတြဟာ အသက္အရြယ္ၾကီးလာလို ့ရင္ ့က်က္လာလို ့မရွိေတာ့ပါဘူး...
I see the world as one
ငါဟာ ကမၻာၾကီးကို တခုတည္းလို ့ၿမင္လာပါၿပီး
လူမ်ိဳးအားလံုးကို တစ္ခုတည္း အားလံုးဟာ ညီအစ္ကိုေတြပါလို ့
ၿမင္တက္လာပါၿပီး
Yet though I can no longer hate
ငါဟာ အမုန္းေတြမရွိေတာ ့ေပမယ္ ့လဲ
My son is still my son
ွငါ့သားကေတာ ့ငါ ့သားပါပဲ
All men at God’s round table sit
ဘုရားသခင္ရဲ ့စားပြဲ၀ိုင္းမွာ အားလံုးညီမ်ွစြာ ထိုင္ေနခြင္ ့ရမယ္
And all men must be fed
လူသားအားလံုးဟာ တူညီစြာ ေကြ်းေမြးတာကို လဲခံရမယ္
But this loaf in my hand
ဒါေပမယ္ ့ငါလက္ထဲက ေပါင္မုန္ ့ဟာ
This loaf is my son’s bread.
ငါ ့သားရဲ ့ေပါင္ မုန္ ့ပါပဲ Show/Hide
No comments:
Post a Comment